In M’n Hoofd.

De lampen zijn overal uit,
maar in m’n hoofd is ’t nog licht.
Fel schijnende gedachten in m’n hoofd.
en ik doe geen oog dicht.
Ik blijf maar denken en denken.
Gevoelens laten me niet met rust.
Heb geprobeerd schaapjes te tellen,
maar ook dat heeft me niet in slaap gesust.
Lichtflitsen in m’n hoofd,
herinneringen gaan aan me voorbij.
Teveel om over na te denken,
heb niet alles op een rij.
Ik zie van alles,
zelfs met m’n ogen dicht.
Want al is ’t buiten donker,
in m’n hoofd is ’t nog licht. 

© Ellis Kopier.

Geef een reactie

