Toetsweekje voorbij, meer vrije tijd voor mij!

Yaaay, de toetsweek zit erop!

Ik doe havo op een speciale school. Ik ben vorig jaar gezakt en op deze school hoef ik dan alleen de vakken over te doen waarvoor ik gezakt ben, namelijk: aardrijkskunde, geschiedenis, duits en frans. Dinsdag had ik aardrijkskunde, woensdag geschiedenis en vandaag de laatste 2 toetsjes, duits en frans. En nu vind ik ’t wel weer mooi geweest, dus ik ben blij dat de toetsweek er eindelijk opzit!

Nog wat leuks om te vertellen, ik heb dinsdag m’n eerste boete ooit gehad! (ben ik nu een crimineel?) Ik ging met een vriend samen even naar de Albert Heijn, naast onze school en vanaf daar fietste we naar huis. Zonder het door te hebben, over het voetgangerspad. Helaas hadden de toezichthouders het wel door. Dag 45 euro! Belachelijk, er liep niemand. Ga lekker boeven vangen ofzo.

Ik haat toetsweken. En boetes.

Maar ik hou wel van dat heerlijke moment dat je er eindelijk KLAAR mee bent. Ik geniet er nu ook heerlijk van! Kan ik eindelijk weer een beetje bloggen, wil m’n wordpressje niet verwaarlozen, dat vind ik zonde.

Straks komt een vriendinnetje lekker bij me eten & er staat pasta op ’t menu! Daarna gaan we even de stad in, want het is koopavond. Hopelijk kan ik nog wat leuke dingetjes scoren, aangezien de ene ‘sale’ na de andere ‘opruiming’ je om de oren vliegen. Wish me luck!

p.s. Duim voor me dat ik goede cijfers heb. Dank u!

Geef een reactie

