Negatief? Nah. Positief? YESSUR!

Soms heb je van die momenten, dat één bepaalde opmerking je iets kan laten inzien. Gewoon een complimentje kan al genoeg zijn. Een blijk van steun, een blijk van liefde. Een kleine opmerking kan soms je hele dag weer goed maken.

Er zijn van die momentjes dat ik me ineens weer besef, dat ik omringt ben door zulke lieve mensen. Daar doe ik ook m’n best voor, om die zo dicht mogelijk bij me te houden, want ik wil ze absoluut niet verliezen. Ik ben zuinig op de mensen van wie ik hou. Zonder hun zou ik de dingen niet doen zoals ik ze nu doe. Aan hun steun, heb ik heel veel.

Ik probeer me zoveel mogelijk te focussen op het goede en het slechte achterwege te laten. Hoef ook geen mensen meer om me heen waarbij ik altijd maar op m’n tenen moet lopen. Nee, ik wil gewoon mezelf zijn, zonder enig gevoel van schaamte. Ik hoef voor niemand te veranderen als ik dat zelf niet wil. Wanneer mensen van je houden, zullen zij je accepteren zoals je bent. Yeah, I know, that shit sounds cheesy, but at least it’s true. Wanneer je een goede band met iemand hebt, hoef je niet te veranderen voor diegene en dan wil die ander je ook niet veranderen. Dan accepteer je elkaars sterke en zwakke punten. Niet gezegd dat je de ander nooit ergens op mag wijzen wanneer hij/zij iets verkeerd doet, maar elkaar proberen te veranderen? Dat moet je niet doen.

Ik heb een goede omgeving voor mezelf weten te creëren, met mensen die ik lief heb en die mij zullen steunen wanneer dat nodig is. No negative vibes. Geloof me, ik kan het iedereen aanraden. Natuurlijk heb je het niet helemaal in de hand, maar het is toch wel een beetje waar;

Life is what you make it.

Een gedachte over “Negatief? Nah. Positief? YESSUR!

Geef een reactie

