Dropje.

Een heel lief vriendinnetje heeft ons allemaal heel erg laten schrikken, door weg te lopen. Toen was ze even niet meer zo lief. Ze ging weg met een reden en met een missie. Deze missie heeft ze volbracht. Nu is ze gelukkig & heeft ze wat tijd voor zichzelf nodig. Nadat bleek dat ze in leven was, viel er zo’n last van onze schouders. Wát een opluchting. En wat ga ik goddelijk slapen vanacht! (Ja, daar denkt een lui meisje als ik weer aan. Ik ben gewoon erg gesteld op m’n slaap ja!) Maar natuurlijk vind ik m’n vriendinnetje belangrijker dan m’n slaap, uiteraard. But now I know she’s alive, so now I can have both; her & sleep! =D

Een heel bijzonder meisje met een heel bijzonder verhaal, die ons op een heel bijzondere manier heeft weten te raken. Wat ben ik blij dat ik haar ken & dat ik haar nog heel lang mag kennen. We can keep the party going!

Life feels good right now, especially for her. She did what she needed to do. I’m proud of her.

Een gedachte over “Dropje.

Geef een reactie

