Plannetjes smeden.

Af en toe heb ik geen rust in m’n reet. Ik moet altijd wat te doen hebben, want ik verveel me niet graag. Ik heb altijd de benodigdheden bij de hand om mij te kunnen vermaken. Naast mijn bed ligt een map met lege blaadjes. Als ik inspiratie heb voor een tekst, dan moet ik het linea recta opschrijven, want anders is het weg. Ditzelfde geldt voor het bloggen. Dan zit ik op school, achter de kassa bij de appie of weet ik veel waar & dan denk ik: “Oh Ellis, wat ben je toch geweldig, hier moet je écht een blog over schrijven.” Vervolgens kom ik thuis en is ’t pleite. Foetsie. Weg. GONE WITH THE WIND!

Ik ben ook een nachtmens. Denk ik. Inspiratie krijg ik altijd in de avond of ’s nachts. Uitslapen is daarom ook een gewenste bezigheid. Al mijn geniale plannen werk ik ook altijd ’s nachts uit. Het uitvoeren hiervan gaat helaas niet altijd zoals ik het wil. Ik probeer het wel, maar slagen wil het niet altijd.

Soms verbaas ik me over het feit dat ik nog steeds het bloggen vol houd. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het zie als een verplichting, want dat is natuurlijk helemaal niet waar. Schrijven vind ik leuk, zelfs al heb ik niet veel lezers en ook geen reacties. Damn, ik klink als een zielig stuk vreten nu.

Chaotisch hoopje ellende dat ik ben, ik dwaal af! Wat is nou de conclusie van dit (een beetje vage) stukje blog?

Beter je plannen uitvoeren Ellis, beter je best doen, bikkelen!

Ik praat graag met mezelf. I’m one crazy ass bitch.

Geef een reactie

