How to: scheurtje repareren.

Het was weer zo ver. Een scheurtje in m’n nagel. Als ik ergens een hekel aan heb! Elke dag scheurt het dan een klein beetje verder, tot de dag komt dat je er aan moet geloven en het er gewoon af moet halen. Verschrikkelijk, me not likey. Duurt me altijd veeeeeel te lang voordat m’n nagel dan weer op dezelfde lengte zit als m’n andere nagels.

Maar nu was het anders, want ik had een oplossing! Dit is een filmpje van nailsbylaura en omdat ikzelf heb ondervonden dat het echt werkt, wilde ik hem graag met jullie delen.

Veel succes!

Geef een reactie

