Soapje.

Eens in de zoveel tijd, als er echt niks anders op de buis is, komen we weer terecht bij die ene, ontzettend slechte soap-serie. Die ene serie waar Brooke verliefd is op Ridge, maar ooit ook getrouwd is geweest met zijn vader. Oh ja en ook nog met z’n broer. Wanneer er iets ergs gebeurd, zie je altijd in haar linkeroog dat ene, kleine traantje wegdruppen. Toen ik vanochtend weer zat te kijken, bleek ineens dat Ridge weer terug is naar z’n ex-vrouw, genaamd Taylor. Wanneer ze weer vrijgezel zijn in die serie, liggen ze diezelfde avond nog bij hun ex in bed. Ten eerste; what the hell? Ten tweede; moet je het niet eventjes verwerken dat je net van ‘de liefde van je leven’ af bent? & ten derde; Wat een easy chicks zijn die exen dan, zo van “Oh, je bent van die griet af? Nou, duik maar boven op mij!”. Vervolgens hoor je weer dat herkenbare saxofoon-muziekje. Dan weet je dat ze er weer zin in hebben. Stelletje beesten.

Als je aan de naam nog niet kunt herkennen over welke serie ik het heb, dan bekroon ik je tot een officiele held. Niemand zou deze serie moeten kennen, want het is werkelijk waar een schande. Slechtste serie OOIT!

En toch blijf ik het kijken. Dan word ik weer meegesleept in het maar al te voorspelbare verhaal en dan wil ik gewoon weten hoe het verder gaat, terwijl ik dat zelf ook wel in kan vullen. Tot dat ik het op een gegeven moment niet meer kan aanzien en weer stop met kijken. Voor een paar maanden ben ik dan weer afgekickt, tot ik op een dag weer een dramatische terugval krijg.

The bold and the beautiful, een van de slechtste, maar voor mij toch een van de meest verslavende series ooit.

Een gedachte over “Soapje.

Geef een reactie

