Ik faal.

De titel zegt genoeg: ik faal. En hárd ook, als je het mij vraagt. Ik weet dat je klein moet beginnen, maar ik ben niet helemaal tevreden met m’n blog. Ik wil een toffer design hebben, maar weet niet hoe ik dat ga aanpakken. Ik wil mooiere foto’s op m’n blog kunnen posten, maar ik heb geen goede fotocamera. Correctie: ik heb géén fotocamera, want de camera die ik had, die is kapoetskie. Om het allemaal nog even erger te maken, ik wil wel filmpjes maken, maar heb een videocamera (waar je hoogstwaarschijnlijk ook foto’s mee kan maken) die ik niet aan de praat krijg.

Zo, dit geklaag moest ik even kwijt.
Fijne dag nog!

Geef een reactie

