Koudspel.

Ik heb met geen enkele band dat ik eigenlijk zo goed als alle nummers van hen goed vind, maar met Coldplay? Oh yeah, wake me up for that! Ik ben helemaal gek van Coldplay, I’m not even kidding. Heb een aantal cd’s en heb er nog een paar op m’n wish-list staan. Wat ik ook op m’n wish-list had staan, was het bezoeken van een concert. Helaas, ik was te laat.

Tot ik een week voor het concert een mailtje van m’n zus kreeg, met als onderwerp: “Na het lezen van dit mailtje, ben ik jouw heldin..” Dus ik opende die mail, stond er het volgende in: “Jij mag 17 december met een vriend/vriendin naar het concert van Coldplay!!!” Mijn zus hè, she’s amazing. Dat heeft ze eventjes weten te regelen via dr werk, hoe vet is dat?!

Het concert zelf was fantastisch. Alles was aanwezig: kleur, confetti en gigantische ballonnen. Grote lichten en fantastische muziek. Het állertofste was, dat iedereen een Mylo Xyloto-bandje kreeg (voor de anti-fans onder ons: Mylo Xyloto is de naam van hun allernieuwste album) en daarin zat een lampje. Bij bepaalde nummers werd het dan donker in heel Ahoy en dan gingen alle lampjes in die armbandjes knipperen. Ik kon wel janken, zo mooi vond ik het. Overal groene, blauwe, witte en roze lampjes, geweldig. Van een goed concert ga ik zweven van geluk. Heer-luk!


bron: photocero.com

Waarom ik zo’n fan van Coldplay ben? Ze hebben een heerlijke sound en vooral een éígen sound. Je hoort echt dat het Coldplay is en daar hou ik van. Al gaan sommige teksten compleet nergens over, ik hou dr van.

Nu zou ik met alle liefde heel veel nummers aan jullie willen laten horen, maar laat ik gewoon rustig blijven en slechts één nummertje uitkiezen, anders blijf ik aan de gang. Als ik weer eens in paniek ben of in de stress zit, kan (bijna) niets mij kalmeren. Muziek al helemaal niet. Maar dit nummer? Dit nummer wel. Dit nummer heet Everything’s Not Lost.

Luister & huiver!

6 gedachtes over “Koudspel.

Geef een reactie

