Vogeltje!

Volgende week is de toetsweek en ik zit behoorlijk in de stress. Toch wil ik het leren even onderbreken om een gelukzalig momentje met jullie te delen. Ik hoor al de hele tijd vogeltjes fluiten. VOGELTJES! De lente komt steeds dichterbij en dat maakt me blij. (dichttalentje hiero, jaja) Vorige week kon ik m’n winterjas ein-de-lijk opbergen en ik heb zelfs een dagje met m’n jas OPEN gelopen! En ja, daar kan ik intens van genieten. Elk graadje erbij is hemels voor mij. (dichttalentje jonge, ik zei het toch!) Ik hou van de zon, de blauwe lucht, het groen wat weer vol in de bloei staat én natuurlijk, last but not least, de vogeltjes die fluiten! Yaay, me likey.

En nu mogen jullie genieten van deze veel te blije foto van veel te slechte kwaliteit:

Een gedachte over “Vogeltje!

Geef een reactie

