Catrice #690 Fred Said Red.

Het is weer lente. Gelukkig. Nou geloof ik zelf niet in ‘winter’ en/of ‘lente’ kleuren. Ik draag gewoon waar ik zin in heb. Toen ik afgelopen zondag naar het verjaardag van m’n achternichtje ging (die kleine is alweer 9 geworden), wilde ik wel iets opvallends, om te laten zien hoe blij ik ben dat de zomertijd weer is ingegaan en omdat het zulk heer-luk weer was. De zon scheen, dus ik kon m’n teenslippertjes aan. Yaay!

De gele broek erbij vind ik ook heel leuk. Ik ben gek op felle kleurtjes!

Kijk m’n lieve nichtje dan, haha, te schattig! Hoe vinden jullie m’n lachende ananas? Met z’n mooie bril. Daar moest natuurlijk een bijpassende ring bij!

En m’n nichtje wilde er graag een gezichtje bij tekenen. Ik vind het tof, kan niet anders zeggen.

Dit lakje van Catrice is niet echt rood, maar ook niet echt oranje. Het zit er een beetje tussenin. Ik vind het in ieder geval een hele toffe kleur en dat voor maar €2,50!

Geef een reactie

