Viva la fiesta!

Ik heb gewoon echt zin om 10 dagen achter elkaar tot diep in de nacht te feesten en me reet eraf te lachen om de achterlijke danspassen die ik maak. Zin om er een gigantisch feest van te maken en er allerlei nieuwe mensen te ontmoeten, zodat ik mijn horizon kan ‘verbreden’ en diepgaande gesprekken kan hebben met mensen die lam zijn. Heerlijk. Na het uitgaan nog effe flink wat kanen (HI-HA-SHOARMAAAAAA) en daarna pitten tot ik de volgende ochtend (oftewel middag) wakker word. Dan lekker, op m’n gemakkie, lekka douchen en lekka eten. Beetje zonnen, beetje zwemmen, misschien effetjes op de bananenboot? De longen uit m’n lijf schreeuwen? Ja man! En daarna wéér klaarmaken om het hele riedeltje weer af te gaan. Zalig. Aan het eind van deze 10 dagen wil ik zo’n sexy, schorre grafstem hebben. Mensen, ik ben toe aan een goede party-vakantie!

Ik heb zin om effe alles te vergeten. Op m’n blogje schrijf ik veel serieuze dingen, maar het leven is te kort om altijd maar serieus te zijn. Je moet er ook een feestje van maken, toch? Dat wil ik!

I want to celebrate and enjoy I’m alive!

2 gedachtes over “Viva la fiesta!

Geef een reactie

