Hey chickie!

Ik zat onschuldig op m’n fietsje, rustig met m’n oordopjes in, genietend van Chris Martin’s stem. Nou heb ik momenteel nogal verrotte oordopjes, dus m’n geluid is niet al te best. Ineens hoor ik de welbekende mooiboy-lines. “Pssst, hey meisje”.. GAST! Voor eens en altijd:

Jullie hoeven niet alles wat een vagina heeft aan te spreken. Chickie is een achterlijk woord. Jij bent ook achterlijk als jij denkt dat het geen achterlijk woord is en het serieus gebruikt. “Psssst” me niet, hoi is genoeg als je per sé m’n aandacht wil. Praat niet buitenlands. Ik versta je. Praat ook vooral geen Nederlands, want dat versta ik ook. Als je me roept en me eerst een “chickie” vindt en 1 minuut later een hoer omdat ik niet reageer, euhm, ja.. Je bent achterlijk.

Alleen omdat dat levende wezen dat daar loopt, 2 hobbels van voren heeft zitten, hoef je haar niet zo nodig aan te spreken. Het is niet stoer. Het siert je niet. Houd je smoelwerk.

And for your information:

Ik ben geen chickie, geen ‘meisje’, geen spange tata en ook geen snol. Ik heet gewoon Ellis. Dankuwel.

9 gedachtes over “Hey chickie!

  1. hahahahahaahahha ik vind jou echt grappig, dat is precies wat ik altijd dacht, jou blog is echt grappig, kwam hierop via teskuh.nl. je hebt gelijk met de feit alleen dat een meisje een meisje is betekent niet dat je haar zomaar moet roepen alsof ze een hond is.

Geef een reactie

