Bloglovin’

Ik ging zo net kijken op Bloglovin’ of ik erop stond. Ik sta erop, oké, dat is nog niet eens zo heel bijzonder. Maar ik heb er al een follower. WHIEHOEEEEEE, FEEST! En ga het nou niet voor me verpesten en me vertellen dat elke blog standaard één follower cadeau krijg ofzo, nee. Ik wil het niet horen. Laat me gewoon genieten van dit moment!

M’n eerste follower kan helaas nu niemand meer worden, maar laat dat de pret niet bederven en follow me alsnog!

Check deze link & klik op follow

p.s. Dit is m’n mooiste reclame-slagzin ooit.

Een gedachte over “Bloglovin’

Geef een reactie

