Summer vibes.

Ik ben niet gemaakt voor vervelende, vallende blaadjes in de herfst en koude sneeuwvlokkies in de winter. Nee. Ik ben gemaakt voor de plantjes die in de bloei komen te staan, de vogeltjes die fluiten, de zomerkledij, de gebruinde huidjes en alles wat met de zon te maken heeft. Ik hou van warmte en van mij mag de kou heel gauw opzouten. April doet wat ‘ie wil, blijkt maar weer. Het weer is de laatste dagen namelijk niet echt om over naar huis te schrijven. Maar ach, geduld is een schone zaak!

Bij zomer denk ik aan de blauwe lucht, geen enkel wolkje te bekennen en een brandende zon die op de huid brandt. Zalig, ik hou dr van. Ik denk aan feestjes, lekker eten en gezelligheid. En feestjes. En nog meer feestjes. Ja, ik denk vooral aan feestjes. Daarom wilde ik een paar nummertjes met jullie delen die voor mij de zin in de zomer flink bevorderen. Geniet ervan!

Flo Rida ft. Sia – Wild Ones.

Wild Ones, mooie titel. Het eerste zinnetje van Flo Rida ook “I like crazy, foolish, stupid.” Het klopt gewoon. Ik doe graag gek, because I’m a mafketel. De zomer is voor mij het perfecte seizoen om lekker gek te doen en om helemaal los te gaan (al doe ik dat het hele jaar wel hoor, daar niet van).

Avicii ft. Nervo – You’re Gonna Love Again.

Avicii is een baas. Zo, dat is eruit. Dit nummer vind ik ook gewoon heerlijk. Vanaf 1:11 wordt ‘ie pas écht heerlijk. Perfecte nummer voor tijdens ’t uitgaan, als je ’t mij vraagt.

Yves LaRock – Rise Up.

Dit blijft voor mij de beste zomerhit ooit. De clip alleen al is té tof en dat heerlijke geluid van dit lied. Dit nummertje gaat nooit vervelen. Tijdloos deze, echt.

David Guetta ft. Usher – Without You.

Van de clip alleen al, krijg ik zin in de zomer. Nummertje is ook heerlijk. Als deze gedraait word tijdens het uitgaan, word ik gek. Maar echt! Ik hou dr van.

Olly Murs – Please Don’t Let Me Go.

Dit nummer is perfect voor als je op de fiets zit, met een lekker windje mee in de rug en het zonnetje op je knar. Lekker man.

2 gedachtes over “Summer vibes.

Geef een reactie

