Nieuwe lay-out, soort van.

Ellisje hier is heel happy, want een hele aardige gozer (hoi Julien!) heeft voor haar een nieuwe header gemaakt! Ik vind hem ECHT sú-per-tof. Het is effe wat anders dan m’n simpele, vorige header. Die zag er zo uit:

De header die ik nu heb is veel meer van BOOM! In your face. And me likey! Verder heb ik de kleurtjes op m’n blog veranderd, maar voor de rest is alles nog hetzelfde.

A special thanks to: Julien!
Ha, grote vriend, je bent een toppertje!
En omdat ’t zo’n toppertje is, wil ik dat jullie hem allemaal even gaan followen op z’n kersverse blog. Beginnend bloggertje, met als droom net zo cool te worden als ik (grapje Juul), check him out!

SupremeJulien

P.s. Onthoud goed, lieve kindertjes: met de juiste connecties kom je een heel eind!

2 gedachtes over “Nieuwe lay-out, soort van.

Geef een reactie

