Stuck In The Head #1.

*DING DING DING* nieuw rubriekje!

In Stuck In The Head deel ik een liedje met jullie waar ik op dat moment aan verslaafd ben. Ik ben niet van plan dit wekelijks/maandelijks te doen. Ik leg mezelf geen deadline op. I just do it whenever I feel like it.

In deze eerste editie ga ik ’t hebben over ’t liedje die jullie allemaal waarschijnlijk al kennen van de Pepsi-reclame. Je weet wel, die reclame bij een groot concert, met allemaal enthousiaste mensen. Over de mensen heen rennen een aantal voetballers. Geen idee welke, ik heb de ballen verstand van voetbal. Woordgrapje, leuk joh Ellis! Anyway, ik vind het een heeeeeerluk dansnummertje en ben er momenteel verslaafd aan. Komt ‘ie!

Calvin Harris ft. Ne-Yo – Let’s Go

3 gedachtes over “Stuck In The Head #1.

Geef een reactie

