Paris Memories lakjes.

Zoals jullie weten, ben ik gék op nagellak. Alle soorten, kleuren en maten. Ik kan uuuuuren nagellakjes opzoeken op ’t internet en er intens van genieten. I know, I’m addicted, but I just don’t care!

Genoeg artikelen heb ik op verschillende blogs gezien over allerlei soorten nagellak, maar nooit ben ik er ook maar één tegen gekomen met lakjes van Paris Memories. Paris Memories word verkocht bij de Douglas. Ze kosten maar 1 euro per stuk. Ik had niet veel van deze lakken verwacht, aangezien ze errug goedkoop zijn. Maar aan de andere kant, Essence is ook heel goedkoop & dat werkt ook prima!

Nu zou ik graag alle O.P.I-tjes & China Glaze-jes kopen die er zijn, maar dat laat m’n portemonnee niet toe. Als ik later rijk ben, word het een ander verhaal. Maar voor nu probeer ik zoveel mogelijk goedkope lakjes te scoren & ik was nog erg verrast door de lakjes van Paris Memories! Ik ga jullie er vandaag drie laten zien. De lakjes hebben helaas geen namen, dus ik zal gewoon de kleur als ‘naam’ geven.

Groen.

Dit is een echte grasgroene kleur. Wanneer je het eerste laagje op je nagels aanbrengt, issie nog erg doorzichtig. Bij een tweede laagje dekt ‘ie opzich al prima, maar ik deed er toch nog een héél dun derde laagje overheen en toen zat ‘ie naar mijn mening perfect!

 

Oranje.

Deze kleur is zo mooi! Bij ’t eerste laagje dekt ‘ie al verbazingwekkend goed, maar dan zag je toch wel een beetje de witte tips van je nagels er doorheen. Persoonlijk vind ik dat echt verschrikkelijk, dus deed ik er een tweede laagje overheen. Bij ’t eerste laagje vond ik de lak er nog wel een beetje streperig uitzien op m’n nagels, maar bij de tweede was dit niet meer te zien. In 2 laagjes dekt ‘ie perfect!

 

Geel.

Ik ben gék op de kleur geel. I love it. Het staat vooral mooi als ik wat bruiner ben. Kan niet wachten tot ik weer een beetje bijgekleurd ben en m’n gele nageltjes nóg mooier zullen zijn als voorheen! Bij dit lakje issie na de eerste laag nog heel doorschijnend. Bij het tweede laagje ziet het er al ietsjes beter uit, maar je ziet nog steeds de witte randen van je nagels er doorheen. Met een derde laagje ziet ‘ie er prima uit.

 

Ik was aangenaam verrast van de lakjes van Paris Memories! Ik ga er zeker meer kopen in de toekomst, want ik ben tevreden over de kwaliteit. Van deze drie is de oranje kleur m’n favoriet!

Welke vinden jullie het mooist?!

7 gedachtes over “Paris Memories lakjes.

Geef een reactie

