Zoetsappige shit.

Bah. Nu weet ik weer waarom ik nooit naar zoetsappige series wil kijken. Vooral niet die Amerikaanse zooi op MTV. What reminds me, MTV staat voor Music TeleVision, maar je ziet de ene serie naar de andere? Where’s the MUSIC, assholes?!

Maar even terug naar m’n punt: stomme liefdes-shit op televisie. Dan zit ik er naar te kijken omdat er simpelweg niks anders op de televisie is en dan zie ik een meisje en die weet dan het hart te veroveren van de meest goddelijke jongen die ze hadden kunnen uitkiezen voor de rol en blaaaaa blaaaaaa blaaaaaaaa. Dan zit ik zo, in m’n fantastische Zeeman-pyjama op de bank, denkend van “You lucky bastard.” Ik wil ook een gigantische fortune cookie met een lief briefje erin. Verdeurie!

En ja, ik klink nu misschien feministisch as fuck, maar ik ben wel van mening dat je als vrouw zijnde niet persé een kerel hoeft te hebben om gelukkig te zijn. Ook heb ik niks tegen het vrijgezelle leven. Ik ben 18, ik heb geen haast en ik forceer niks. Maar af en toe, heel af en toe, als ik dan helemaal in zo’n verschrikkelijk dramatische serie zit, dan denk ik: “Meh, Ellussie wants that. Give that to Ellussie.” Al ben ik me er heus wel van bewust dat ’t allemaal gespeeld is en dat ’t bij 9 van de 10 scenario’s gewoon te mooi is om waar te zijn. Maar alsnog!

Stomme series.

2 gedachtes over “Zoetsappige shit.

Geef een reactie

