Nieuwe vlam.

Om even terug te komen op m’n post van gisteren (je kan er op klikken, slimmerd), de serie Awkward is niet goed voor me geweest. Ik ben verslaafd en ik ben van mening dat seizoen 2 HEEL GAUW hier uitgezonden gaat worden. Ongeduldig als ik ben, zie ik het alweer gebeuren dat ik binnenkort gewoon die serie op internet ga zoeken. Wat op zich heel wat is, want ik hou er niet van om series op internet te kijken. Ik wil gewoon vanuit m’n luie stoel kijken voor de televisie. Maar goed. Voor mijn nieuwe crush, zal ik wellicht een uitzondering maken. Och, wat is dat een knapperd! Dames en heren, let me introduce to you: Brett Davern. OM NOM NOM ❤

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Hier hebben jullie van genoten. You’re welcome.

2 gedachtes over “Nieuwe vlam.

Geef een reactie

