Vercrackt.

Vanochtend werd ik wakker, al had ik ’t gevoel dat ik niet geslapen had. Ik heb lopen draaien de hele nacht & ik heb een heeeeele rare droom gehad. Kan me niet meer herinneren waar het nou over ging, maar ik weet wel dat ’t raar was. Werd er steeds wakker van en daarna belandde ik weer in dezelfde droom. Heel irritant. Dat heb ik nou nooit als ik een TOFFE droom heb hè, als ik daarvan wakker word en ik wil weer verder in die droom, dan lukt ’t me niet. En in die fucking nachtmerrie wel. Jammer weer dit.

Anyway, vanochtend werd ik wakker met een gloeiend hoofd. Althans, zo voelde het. Ik had het benauwd, knallende koppijn en m’n neus voelde als een baksteen, zo verstopt zit ‘ie. Blegh, wat voelde ik me verrot.

Na me ziek gemeld te hebben op werk en op school, ben ik m’n nest weer in gekropen. Vervolgens heb ik de hele middag geslapen. Voel me wel al ietsje beter, maar nog steeds niet helemaal 100.

Laat me maar gauw weer beter worden. Zielig in bed liggen is niks voor mij. Ik heb er het geduld niet voor. Saai is ’t ook.

Ziek zijn zuigt.

2 gedachtes over “Vercrackt.

  1. True that. Ik wil nu gaan sporten, maar m’n keel is best dik en lekker voel ik me ook niet echt. Denk dat ik even heel veel fruit in ga slaan en Citrosan en vroeg naar bed ga. (:

    Beterschap ziekie!

Geef een reactie

