Viva la swatches.

Zoals sommigen van jullie misschien al in m’n shoplogje hebben gezien, heb ik vorige week tijdens de 1+1 gratis actie bij Kruidvat een aantal nagellakjes gescoord en bij de Etos heb ik m’n eerste Essie-lakje gekocht! Sinds 30 april zijn ze EIN-DE-LIJK in Nederland te koop, yaay! In dit blogje ga ik jullie de swatches laten zien!

 

Sally Hansen hard as nails Xtreme Wear #440 In The Spotlight.

KABEM! Glitters! I like it! Zonder een basislaagje eronder zou ik ‘m niet dragen, want dat vind ik niet mooi. Over een andere lak heen zou ik ‘m wél heel tof vinden.

 

Sally Hansen hard as nails Xtreme Wear #19 Marine Scene.

Dit lakje kocht ik in de hoop dat ‘ie beter was dan NYC #206 East Village, die echt past dekt na 4 laagjes, wat ontzettend zonde is. Deze lakt gelukkig al een stuk beter. Na het eerste laagje dekte die al best wel goed, maar was ‘ie nog wel errug streperig. Na het tweede laagje was de streperigheid wel iets minder, maar je ziet ’t nog wel een klein beetje. De kleur is wel heel erg mooi.

 

NYC #296 Water Street Blue.

Heeeeele mooie kleur. Na ’t eerste laagje dekt ‘ie al flink en met een niet eens al te dik tweede laagje, zit ‘ie perfect!

 

NYC #298 High Line Green.

Same story. Eerste lakje dekt al goed en met een tweede laagje issie perfect.

 

Rimmel London I Love Lasting Finish #270 Hot Shot.

Dit is echt een beetje een barbie-roze kleur. Dekking is behoorlijk goed. Een laagje vond ik opzich best goed, maar toch deed ik er nog een dun tweede laagje overheen. Pretty!

 

Rimmel London I Love Lasting Finish #030 Double Decker Red.

Hele mooie, rode kleur. Niet te donker en ook niet teveel aan de roze of koraal kant. Nee. Gewoon rood. Bij ’t eerste laagje kon ik de witte rand van m’n nagel nog zien en bij het tweede laagje kon ik ’t ook nog een héél klein beetje zien. Met een heel dun derde laagje is ‘ie prima.

 

Essie #94 Lapiz Of Luxury.

Wat heeft Essie een fijn kwastje! Hij is lekker breed, dus je hebt al gauw je hele nagel bedekt. Niet streperig, gewoon goed. Eerste laagje dekt al goed, maar nog niet perfect. Met een tweede laagje is ‘ie fantastisch.

En dat was ’t alweer!

Welk lakje vinden jullie ’t mooist?

3 gedachtes over “Viva la swatches.

    1. Awwww thanks! Maar je staat nog niet bij m’n followers, dus je hebt iets fout gedaan, denk ik. Of bedoelde je via Bloglovin’ ? If that’s the case, I didn’t say anything!

Geef een reactie

