Happy Song!

Nieuw rubriekje! Ja, alweer, I’m crazy. About music. Je weet toch, als je gewoon keivrolijk word van een nummer? Dat heb ik weleens. Daar word je toch vrolijk van?! Daarom wil ik deze graag met jullie delen!

Het volgende nummer is al een aantal jaren ‘oud’. Oud vind ik wel een rare term, want goede muziek is tijdloos, als je ’t mij vraagt. Anyway, dit nummer werd uitgebracht in ’t jaar 2007 en vanaf ’t eerste moment dat ik dit nummertje hoorde, vond ik ‘m geweldig. Ik heb ‘m toen supervaak geluisterd. Nog steeds staat ‘ie op m’n geliefde iPodje en daar blijft ‘ie ook. Wanneer ik m’n liefje op shuffle zet en dit nummer komt langs, dan word ik helemaal happy.

Lieve mensen, geniet met mij mee.

Take That – Shine
Helaas wel zonder mijn grote held Robbie Williams, maar goed, je ken niet alles hebben!

Geef een reactie

