Wat als…

Ik heb een heel apart brein, al zeg ik ’t zelf. Ik kan uren fantaseren over de raarste dingen, vooral op momenten dat ik misschien beter met andere dingen bezig zou kunnen zijn. In dat koppie van me werk ik de grootste plannen uit. Helaas kan niet alles uitgevoerd worden.

Soms zit ik op m’n bed, met m’n Lego-oordopjes van de Zeeman in, luisterend naar de muziekjes op m’n iPodje. Het speelt zich dan allemaal af in m’n hoofd. Ik denk een hele videoclip uit. Achteraf denk ik dan “als ik met de beste bewerkingsprogramma’s en camera’s kon werken, zou ik de tofste lipsyncs OOIT maken.” Als een baas.

Soms ben ik op een feestje. ’t Is dat ik het overal naar m’n zin kan hebben als ik met de juiste mensen ben, maar soms zuigt de muziek echt keihard. Dan denk ik “dat kan ik veel beturrrrrr” en besluit ik dat ik ook dj moet worden. De volgende ochtend besef ik me echter wel dat het meer is dan alleen plaatjes draaien. Ik zou (denk ik) wel goed de muziek kunnen verzorgen voor een feestje, maar zelf platen a la Afrojack maken? No way, josé.

Soms fantaseer ik over geld. Al ’t geld van de wereld, dat dan op MIJN rekening zou staan. Ik zou er van alles mee doen: goede doelen steunen, de mensen van wie ik hou heeeeel blij maken en mezelf natuurlijk ook!

Och, ik zou zoveel doen. Ik kan zolang fantaseren. Ik kan zo heerlijk dromen.

Nu moeten we er nog voor zorgen dat het werkelijkheid word!

Geef een reactie

