Le summer!

Hallo mensen, guess who’s back?!

Ik ben weer terug, fris en fruitig! M’n examens zitten erop, ik ben weer een jaartje ouder & m’n zomervakantie is begonnen. Afgelopen zaterdag ben ik 19 jaar geworden, yaay! Ik ben al een jaartje volwassen. Och jongens, wat gaat de tijd toch snel. *pinkt traantje weg*

De hele week was ’t lekker weer. Nu zitten m’n examentjes erop en gaat ’t weer omlaag. Bummer. MAAR, ik mag niet klagen. Ik heb zomervakantie en ik ben zo blij als een hond met zeven lullen.

Ik ga zoveel mogelijk werken, voor zoveel mogelijk centjes. Ook zoveel mogelijk feesten met zoveel mogelijk lieve mensjes. Dit doe ik met als doel om zoveel mogelijk onvergeetbare momenten te beleven. Zodat ik in september kan terug kijken, diep kan zuchten en kan denken: “wat heeft het leven me toch weer een mooie momenten gegeven.”

I’m ready for the summer!

Hier een fotootje van mij uit de zomer van 2008. Omdat het kan.

Toedeledokie!

Geef een reactie

