The Versatile Blogger Award!

Allereerst wil ik jullie toch mededelen dat ik lichtelijk zit te stuiteren op m’n stoel, want ik vind dit héél tof. Dit is niet alleen m’n eerste ‘tag’, maar ook gelijk voor een award! Hartelijk dank, allerliefste Janneke!

Hier zitten uiteraard wel een aantal regels aan vast. Ik weet ‘t, regels zijn er om gebroken te worden. Och, wat klink ik rebels. Dat ben ik totaal niet. Oké, Ellis, stoppen met dollen. Hier zijn ze!

  • Plaats de award op je blog.
  • Bedank de blogger die jou deze award heeft gegeven.
  • Plaats de regels.
  • Geef de award door aan 15 of meer bloggers.
  • Vertel 7 verschillende dingen over jezelf.

Hier 7 random facts over the girl herself, Ellisje:

1. Ik heb hele aparte ogen. Dat klinkt een beetje opschepperig, niet? Maar ’t is echt zo. Ik heb namelijk groene ogen, maar in de ene zit een poepvlekje, zo beschrijf ik ’t altijd maar. Er zit in m’n linker-oog namelijk een bruin vlekje. Hier een foto, met ’t bewijs (deze foto is van 26 mei 2010, oldie).

2. Ik ben nagellak-verslaafd. Ik eet het. Ik snuif het. Ik drink het. Grapje. Maar ik ben wel echt gek op nagellak. Dit komt omdat ik pas een jaar echte nagels heb, want de eerste 18 jaar van m’n leven beet ik nagels. Gelukkig heb ik dit afgeleerd!

3. Ik kan niet vaak genoeg naar Coldplay luisteren. Grote fan hiero, I love their music. Heb ook een keer een blog aan hun opgedragen, zie hier (CLICK IT!) het resultaat.

4. I love Pokémon, Digimon & Dragonball Z. Ik zou er uren spelletjes van kunnen spelen en ’t liefst zou ik een kamer vol hebben met knuffels van beide drie de series. Fantastisch.

5. Ik ben geboren in ’t verkeerde tijdperk. Ik vind de muziek van nu ook fantastisch hoor, begrijp me niet verkeerd, maar met muziek van vroeger kan je me héél gelukkig maken. Vooral de muziek die je ’s ochtends tijdens Het Foute Uur hoort op Q Music, za-lig.

6. Ik prak al m’n groentes. Als een baby. Om nom nom. Het liefst eet ik bloemkool met een maizena papjes, met gekookte aardappeltjes geprakt. Of wortels met gekookte aardappeltjes geprakt. NOMMMMM.

7. Ik ben een van de grootste klunsjes die er op deze aardbodem rondloopt. Het is fantastisch.

Deze tag geef ik door aan de volgende 15 meiden:

Ik hoop dat alle meiden deze tag ontvangen en hem doorgeven. Hoppa!

Hartelijk dank Janneke, super!

5 gedachtes over “The Versatile Blogger Award!

Geef een reactie

