Amai kaboutertje!

Een aantal jaren geleden kwam een van de meest geniale belgen met een nieuw animatie-figuurtje. Eerst was ’t slechts een stripverhaaltje en vervolgens zijn ze dit gaan verfilmen. Hier zullen ze vast géén spijt van gehad hebben, want ’t werd een grote hit. Jullie weten nog niet over wie ik ’t heb? Gaat er nou echt geen belletje rinkelen?

En als ik nou roep: “GODMILJAAR!”.. Nog steeds niet? Dudes! Jullie zijn slecht!

Ik ga ’t ook niet vertellen. Jullie kijken zelf maar. Ik heb m’n kleine Belgische vriend weer terug gehaald en ik ben weer ouderwets aan ’t genieten van alle filmpjes, net zoals ik dat een aantal jaren geleden deed. Het verveelt gewoon niet. Fan-tas-tico!

Een gedachte over “Amai kaboutertje!

Geef een reactie

