Nail Of The Day: 3 juni ’12.

Deze maand heb ik héél wat nagellakjes ingeslagen. Dan was er weer korting hier, dan was er weer korting daar. Je kent ’t vast wel. Of ben ik echt de enige die gelijk als een gek gaat inslaan bij kortingen? Zeg me alsjeblieft van niet!

Anyway, de afgelopen week heb ik dus een mooi, Koraal-achtig kleurtje van NYC gekocht, namelijk nummertje 224 met de naam Times Square. Een heel mooi kleurtje, die dekt in 2 laagjes. Hier overheen heb ik de Essence nail art special effect! topper gedaan: nummertje 8, Night In Vegas. Zie hier het resultaat!

 

Ik vind het resultaat heel mooi! Wat vinden jullie?

Geef een reactie

