Post numero 100!

Dag dames en heren, koekjes en peren!

Ellisje hier, schreef nog geen 5 maanden geleden, haar eerste blogje. Die kun je hier (CLICK IT!) lezen. Nu zit ze op de bank, met een laptopje op haar schoot, terwijl ze een plakkie jonge kaas naar binnen werkt. Waarom? Omdat het kan. En omdat ’t fucking verrukkelijk is, uiteraard.

Veel mensen zullen zich misschien afvragen waarom ik dit doe. Waarom blogt Ellis? Waarom vind ze dat zo leuk? Dus.. zal ik ’t jullie eventjes uitleggen? Weet je wat, ik zal ’t jullie eens eventjes uitleggen!

Het voelt voor mij heerlijk om een plekje te hebben waar ik m’n verhaaltje kwijt kan. Waar ik ’t kan hebben over de dingen die mij bezig houden en waar ik dingetjes kan laten zien die ik tof vind, die ik vervolgens met anderen kan delen.

Ik schrijf over van alles. Niet alleen meer over de gedachtengangen die in m’n koppie zitten, maar ook over nagellakken, muziek en binnenkort ook een beetje over fashion (sorry heren). Ik probeer zoveel mogelijk verschillende dingen erop te zetten, voor genoeg afwisseling en ik hoop dat ik er zo een beetje voor zorg dat m’n blog voor m’n lezers ook daadwerkelijk leuk blijft om te lezen.

Allemaal heel erg bedankt voor de support en de complimenten die ik soms toch wel ontvang, al is m’n blog nog helemaal niet zo ‘populair’. Voor nu ga ik gewoon verder met waar ik mee bezig ben en dat ‘groot worden’ komt later wel. Of niet. Maar hoe dan ook, zolang ik ’t bloggen leuk blijf vinden, ga ik er lekker mee door!

Want het leven is kort, dus je moet doen wat je leuk vind.

En nu ga ik m’n knoflook-stokbrood opeten.

Toedeledokie!

Een gedachte over “Post numero 100!

  1. Ik ben nu net follower, dus mag nog 99 blogjes lezen. Ik weet wat ik ga doen als m’n vriend naar een saai sportevenement (dus niet EK wedstrijden waarin Nederland speelt) zit te kijken…..

Geef een reactie

