Forever21 accessoires.

Hoi piepeloi!

Ik heb ’t geprobeerd, om er niet teveel een ‘meiden’-blog van te maken. Ik wil ook dat m’n blogje toegankelijk is voor meisjes én voor jongens, maar aangezien ik toch een meiske blijf, moet ik dit gewoon posten. Het spijt me. Niet. Het spijt me niet! IK BEN EEN MEISJE, VERDORIE! En dit is mijn blog, dus ik post lekker wat IK wil, nana-nanana.

Ik heb geen flauw idee wie deze gozer is, maar ik typte gewoon ‘nana nanana’ in bij Google afbeeldingen en toen kwam dit er uit. Toepasselijk, niet?

Nu even alle gekheid op een stokkie. Het is zondag. De rustige, maar soms toch ook saaie dag. Wat doe je als je Ellisje heet en je verveelt je? Dan ga je ‘online window shoppen’. Wat houdt dat in? Gewoon kijken wat je leuk vind, kwijlen en ’t vervolgens niet bestellen. Zo doen we dat. Helaas. Maar goed, je ken niet alles hebben!

Check out my finds!

Ik draag het meest knopjes, zoals jullie kunnen zien. Die gewoon aan je oor ‘zitten’ zeg maar, in plaats van echt ‘hangen’, dat je oorlel er van naar beneden zakt zeg maar. Snappen jullie een beetje wat ik probeer te zeggen? De prijzen bij Forever 21 zijn ook zó chill, misschien moet ik eerdaags toch écht eens wat gaan bestellen..

Eigenlijk draag ik helemaal nóóit armbanden, omdat ’t simpelweg gewoon irritant zit. Tenminste, dat vind ik. Misschien moet ik er gewoon weer een beetje aan wennen, want vroegâh droeg ik wel vaak armbanden. Zoals jullie kunnen zien, hou ik van felle kleurtjes. Word er wel helemaal vrolijk van!

Ben ik de enige die geen ringen online durft te bestellen? Ik ben altijd bang dat ze me niet passen, want bij elke ring heb ik weer een andere maat. Bij The Six heb ik meestal ‘L’, maar bij sommige ringen ook maat ‘M’. Bij andere winkels heb ik soms zelfs een maatje ‘S’. Het verschilt echt elke keer. Ik denk dat ik niet zo snel een ring zal bestellen bij Forever 21, door deze angst. Errug zonde, want ze hebben een paar super mooie ringen. Toch maar eventjes afwachten tot er een Forever 21 winkeltje in Nederland komt!

Last but not least: sokken! Dude, die horen er ook gewoon bij hoor, de voetjes hebben ook liefde nodig! In shoplogs zie ik altijd meer leuke sokken voorbij komen dan dat ik op de site kon vinden, helaas. Al maakt ’t mij toch niet uit, want ik draag al-tijd simpele witte of gewoon zwarte enkelsokkies. Vond ’t gewoon effe leuk om te kiek’n.

Nou, dit was ‘m! Willen jullie vaker dit soort posts zien? Ik ga dit niet al te vaak doen hoor, maar ik wil graag gewoon een beetje feedback hebben. Let me know!

2 gedachtes over “Forever21 accessoires.

  1. Haha! Toen ik op de post dacht ik: wat doet die man daar? Maar nu je het hebt uitgelegd is het wel erg grappig 🙂 Leuke post! Leuke kleertjes 🙂 Ik ga vaak ook bij allerlei sites kijken en uiteindelijk toch niets kopen…

Geef een reactie

