Budget tip: Paris Memories Basecoat.

Voorheen gebruikte ik altijd de base coat van Trind, die supergoed werkte. Inmiddels is deze bijna op en ik wilde graag een nieuwe. Ik zat ’t kopen van een nieuwe base coat een beetje voor me uit te schuiven, want die van Trind is opzich best duur. Al krijg je wel waard voor je geld, dat moet ik dan wel weer zeggen.

Vorige week liep ik in de Big Bazar en toen zag ik de base coat van Paris Memories staan. Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al weten, kosten de lakjes van Paris Memories slechts 1 euro. 1 euro! Dat is toch geen geld? Ik heb al eerder een review geschreven over de lakken die ze hebben, die kun je hier (CLICK IT!) bekijken.

En wéér heb ik niet te klagen! Het beschermt m’n nagels prima tegen verkleuren. Zonder base coat worden mijn nagels écht viezig geel, doordat ik vaak felle kleurtjes op m’n nagels draag. Deze base coat is zeker een aanrader!

Welke base coat gebruik jij altijd als je je nageltjes gaat lakken?

Geef een reactie

