Neon-roze Safari-lakje!

Ik heb op de zessentwintigste van de maand mei, de leeftijd van 19 bereikt. Hiep hiep hoera! Van een vriendinnetje (yo Mariska!) kreeg ik dit leuke lakje van Safari cadeau, die ik eventjes aan jullie wil laten zien!

Even een melding: M’n nagels zijn inderdaad een stuk korter. In Turkije zijn er een paar gesneuveld (zie middelvinger) & daarom heb ik de nagels die nog lang waren bijgevijlt, zodat ’t niet zo opviel. Zonde dat ze nu zo kort zijn, maar ach, ze groeien vanzelf weer aan!

 
Zie nu dat ik niet zo netjes gelakt heb.. Oepsie!

Dit is ‘m! Mooi kleurtje, niet?! Ik vind hem fantastisch! Hij dekt perfect met 2 laagjes en een héél dun 3e laagje. Ik vind de kleur echt heel tof, neon-kleurtjes had ik nog niet en wilde ik al een hele tijd hebben. Misschien ga ik er binnenkort een paar bij bestellen, want Safari heeft nog meer neon-kleurtjes die ik ook graag wil hebben!

Safari-lakjes zijn te koop voor maar €0,99 op papapa.nl (CLICK IT!) en bevat 12 ml per flesje.

Wat vinden jullie van dit lakje?
Hebben jullie zelf ook lakjes van Safari?

2 gedachtes over “Neon-roze Safari-lakje!

Geef een reactie

