Toffe beessies.

I love Tumblr. Ik vind zelf dat je mijn Tumblr-blogje niet echt in een categorie kan plaatsen. Ik reblog vooral pokémon, toffe beessies, eten, nagellak, grappige dingen en mooie mode-items. Kijk maar hier (CLICK IT!).

Om terug te komen op de titel van dit artikel (rijmt dit of rijmt dit niet, huh?), op mijn dashboard zie ik vaak de grappigste, mooiste en schattigste diertjes voorbij komen. Ik ben voor jullie m’n ouwe posts af gegaan, op zoek naar welke beessies ik allemaal reblogged heb. Speciaal voor jullie. I know, I know, I shouldn’t have. But I did. I’m awesome.

Toepasselijk!

Hieronder kunnen jullie een tijdje jullie ooggies uitkijken.

Enjoy!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een gedachte over “Toffe beessies.

Geef een reactie

