Summer song!

Hello there people!

Jullie kennen ’t allemaal wel, nummertjes die je aan de zomer doen denken. Ze hoeven niet eens leuk te zijn, maar ze herinneren je gewoon aan de zomer. Met sommige nummers is ’t zelfs zo, al vind je ze nog zó fucked up, je schreeuwt met iedereen mee als ‘ie in de discotheek gedraait word.

Ik heb er al voor de zomer een artikeltje over geschreven trouwens, die kunnen jullie hier (CLICK IT!) terug lezen.

Omdat ’t ‘zomer’ (ja, tussen haakjes, want kennen wij een échte zomer in Nederland?) is, ga ik vanaf nu, elke woensdag, een ‘Summer Song’ plaatsen.

Vandaag de primeur, met een nummer die we allemaal wel kennen. ’t Is eigenlijk een su-per slecht nummer, maar hij blijft wel hangen. Echt hangen. Wanneer ik ‘m hoor, krijg ik ‘m de rest van de dag niet meer uit m’n kop. Tot m’n grote ergenis, dat moet ik dan wel weer zeggen. Toch weerhoud dat mij er niet van om ‘m met jullie te delen. Komt ‘ie!

Tacabro – Tacata

6 gedachtes over “Summer song!

  1. Ik noem het niet echt een primeur.
    Als we het allemaal al kennen?
    Maar je hebt zelf wel een lastige opgaven gegeven.
    Of heb je er geen voorwaarden aan zitten?

    Gr. Chris

    1. Ik bedoelde de primeur van deze reeks aan blogs, van de ‘Summer Song’, zeg maar.
      Ik heb er geen voorwaarden aan zitten.
      Ik ga mezelf ’t niet moeilijk maken, als ’t ook makkelijk kan!

Geef een reactie

