Toffe gozer.

Ik kom net terug van een avondje bankhangen met la mama bij m’n lieve ome Bep. M’n oom is echt tof. Hij heeft een leeftijd alsof ’t m’n opa had kunnen zijn, maar nog gaat ‘ie elk weekend door de stad heen fietsen op zondag-ochtend. Een van de vele redenen waarom ik van hem houd. Hier zie je hoe die ‘stoer doet’, samen met mij.

We waren The Best Of X Factor International (ofzo) aan ’t kijken. Deze auditie uit Engeland kwam langs en ik vond ‘m té tof om niet met jullie te delen.

People, it’s my pleasure to introduce to you, mister Danyl Johnson.

p.s. Check vooral effe ’t geinige stukkie vanaf 1:23. Dat vind ik humor. Daar geniet ik van!

Een gedachte over “Toffe gozer.

Geef een reactie

