My new favorite green: Mojito Madness!

Ik ben niet moeilijk met felle kleurtjes op m’n nagels. Ik hou daar juist van. Met groen kon ik nog niet zo goed over weg. Ik kon maar niet een echte toffe groene nagellak vinden. Maar toen..

Op een zaterdag-middag, na een middagje shoppen, stond ik daar in de Etos. Daar was ‘ie. The Limited Edition, genaamd Bikini So Teeny, van Essie. Mojito Madness schreeuwde m’n naam. “Oh Ellis, koop me!” and so I did.

I’m nót even kidding you! Deze kleur is fan-tas-tisch en dekt in één laag al! Essie is wat duurder dan andere lakjes. Voor een Essie-lakje ben je 10 euro kwijt. MAAR, dan heb je een flessie met 13,5 ml, een heerlijk kwastje wat heel relaxed lakt én goede kwaliteit. Ik heb ’t er wel voor over.

Willen jullie de rest van deze Limited Edition zien? Nou, jammer dan, daar kan ik jullie niet mee helpen, want die lakken heb ik niet. Oké, flauw. Ik ga jullie doorsturen naar een andere pagina, namelijk naar die van Vera. Klik hier (CLICK IT!) om de andere swatches te zien!

Wat vinden jullie van deze kleur?

Een gedachte over “My new favorite green: Mojito Madness!

Geef een reactie

