Summer song! #2

Bonjour lieve mensen, hier is Summer Song numero dos alweer!

Vandaag een nummertje met een bepaald geluid. Dit nummertje is volgens mij door verschillende artiesten op verschillende manieren opgenomen, maar toch brengt het me altijd weer in die heerlijke, zomerse vibe.

Bij dit nummer zie ik mezelf al weer helemaal in Turkije, tijdens ’t parasailen (CLICK IT!), met m’n beentjes bungelend in de lucht. Wat een gevoel van vrijheid gaf dat me. Willen jullie een fotootje zien? Jawel, toch? Zo niet, dan hebben jullie pech gehad, HA!

Anyway, dit liedje is voor mij het lijflied van ‘Turkije 2012′, snappen jullie dat? Ja? Oké dan! Zal ik jullie ’t liedje nou maar laten horen dan? Prima!

En ohja, effe tussendoor, HIER is Summer Song numero uno!

Lika – Remember

Een gedachte over “Summer song! #2

Geef een reactie

