Random praatje.

Helleuw people.

Waarom schrijf ik dit? Omdat het kan, that’s why! Wat ben ik aan ’t doen op ’t moment? Helemaal niks. Ik ga zo effe tinychatten denk ik, effe lachen, gezellie, ja heurrr.

“Heb je nog leuke dingen in petto, Ellis?” Ach kinders, genoeg! Ik heb heel veel plannetjes in dat pientere koppie van mij zitten, maar dat is nog maar het beginnen. Dan moeten de plannen nog uitgewerkt worden en uitgevoerd worden. Plus, het moet lukken. Lukt ’t niet zoals ik wil? Dan, toedeledokie plannetje! Dus, ik blijf mysterieus & beloof jullie helemaal niks.

In m’n kop is ’t een beetje een chaos de laatste tijd, ik moet alles een beetje op een rijtje krijgen. Effe m’n zooi in huis opruimen allemaal en een beetje orde scheppen. Daarom blog ik misschien de laatste tijd ook iets minder. Hoop dat jullie me niet al teveel missen.

Als jullie nog zoiets hebben van “Hey Ellis, ik wil dat je ’t dáár eens over hebt, dat lijkt me nou leuk!” dan mag je dat altijd tegen me zeggen. Je kan me een berichtje sturen via m’n ask-box op Tumblah & je mag me ook followen op Twittah, als je daar heel gelukkig van word. Willen jullie mij gelukkig maken? Follow me dan op BlogLovin’, dank u =D

Dikke kuz,

Ellussie

 

Geef een reactie

