Try before you die.

Er staan een aantal dingen op m’n To Do-list, die ik vroeg of laat toch maar eens moet gaan uitvoeren. Het vergt soms veel inspanning en soms heb je er een flinke dosis lef voor nodig, maar toch wil ik ’t een keer doen. What do I have to try before I die?

Skydiven.
“Ellis, skydiven? Jij?! Haha, mooi verhaal.” Ik hoor ’t jullie denken. Inderdaad, ik ben een broekpoeperd en een paniekzaaierd. Ik heb hoogtevrees en ’t is een wonder dat ik durf te vliegen. Wat ook een wonder is, is dat ik in juni, toen ik in Turkije was, ben wezen parasailen (CLICK IT!) Ondanks m’n angst, zou ik toch graag een keertje skydiven. Dan moet dit alleen níét gebeuren, want dan krijg ik een hartverzakking.

Me inzetten voor een goed doel en heul veel geld binnen halen.
Serieus, dat lijkt me écht vet. Een hele grote organisatie met allemaal mensen die keihard bezig is om geld in te zamelen voor een bepaald doel. Wat zal dat een heerlijk gevoel van voldoening geven. Elk jaar loopt m’n zus voor de kankerbestrijding tijdens de collecteweek en ik ben weleens meegeweest, maar ik wil iets groters doen. Vroeg of laat gaat dat gebeuren. Mark my words.

Videoclip regiseren.
Vaak maak ik in m’n hoofdje een hele videoclip bij een bepaald nummer. ’t Lijkt me gaaf om een videoclip te bedenken, helemaal uit te werken en te regiseren. Er zelf ook nog eens in meedoen lijkt me écht ’t toppunt, maar het bedenken van de videoclip alleen al, dat is al zó dope.

What do yóú wanna try before you die?!

Een gedachte over “Try before you die.

  1. Ik wilde ook skydiven! WOA, nu niet meer hoor! Haha, moest wel lachen, damn.. echt erg joh! Het zal je maar gebeuren, maar ik denk dat als je gewoon normaal doet, het wel goed gaat. Ze werkte tegen, logisch, misschien had ze een voor gevoel? Ik zeg.. Serious Request! Een beter doel kan ik niet bedenken, Kika enzo noem maar op, maar bij Serious Request levert het voor mijn gevoel altijd. xD Ik wil naar de USA en een footballwedstrijd bijwonen.

Geef een reactie

