Sunny.

Zo. Net klaar met werken. Stap op m’n fietssie en verbrand bijna m’n reet. Zadeltje was gloeiend heet. Ein-de-lijk. ’t Werd tijd dat ik m’n kont ging verbranden aan m’n zadel. De afgelopen weken heb ik niks van de zomer gemerkt, maar nu begint ’t zonnetje toch écht weer te schijnen. Na alle klaagtweets, klaagstatusupdates & klagen in real life, mogen we nu toch echt even niet meer klagen.

Ik wilde dit blogje er even aan toewijden. De zomer keert terug in Nederland. ’t Word weer lekker “zweet in de bilnaad”-weer, dames en heren! En ik wil NIE-MAND horen klagen. Dat gebeurd wel vaak. Als ’t slecht weer is, is ’t niet goed. Is ’t goed weer, is ’t ook niet goed, want dan is ’t ‘te benauwd’. Dat weten we toch al honderd jaar, dat ’t hier altijd benauwd is? Spring in ’t zwembad om af te koelen! Don’t zeur!

Heb m’n zegje weer gedaan. Dadelijk ga ik lekker van ’t zonnetje genieten.

Wat zijn jullie plannen?!

3 gedachtes over “Sunny.

  1. So true, vooral op Twitter. Het is warm. Joh, zomertijd. Is het bloedheet zeuren ze alsnog. Regent het.. Waar is de zomer. JA! NET WEG. Want jij begon te zeuren. Frustratie! Wel herkenbaar hoor, vind zon niet erg, maar liever niet zo benauwd. Daarnaast vind ik regen met onweer in de zomer juist heerlijk. 🙂 Vooral de geur! Goed dat je je butt bijna hebt verbrand, dan is het amazing weer geweest! Ik was vandaag de hele dag op het water, beetje verbrand, gelukkig niet op mijn butt, maar was echt zalig!

Geef een reactie

