Eerste Enchantra bestelling OOIT!

Wat een enthousiaste titel, niet? Ik ben ook enthousiast. Ik ben nagellak-verslaafd. Ik zie ’t in. Ik weet dat ik een probleem heb. Ik moet afkicken in een kliniek en vastgebonden worden in zo’n geel kamertje met van dat gekke kussenbehang. Ofzo. Anyway, kijk eens!

Yaaay, me is happy! Op Enchantra was er sale. Een aantal China Glaze lakken stonden in de outlet te koop voor 2,95 en 3,95, terwijl je normaal al 7 euro voor een China Glaze lakkie neerlegt. Ik wil al heel lang een aantal China Glaze lakken, want ze hebben zóveel toffe kleurtjes. Nu deze sale er was, moest ik natuurlijk m’n slag slaan! Ook heb ik nog 2 lakjes van Color Club besteld, die overigens níét in de uitverkoop waren. Deze kosten 5 euries per stuk. Ook kreeg ik er nog een bedank-lakje bij, lief hè?! Ik ga jullie nu de swatches laten zien!

China Glaze – Sunshine Pop. / Collectie? Electropop.
Dit is echt een knalgeel kleurtje, echt iets voor mij. Ik hou van gele nagellak! Hij dekt perfect in twee laagjes.

China Glaze – Kiwi Cool-ada. / Collectie? Poolside Collection.
BAM! Neon! In your face! Wat een tof kleurtje. I totally love it. Maarrrrrrr (ja, helaas, er is een maar) ’t koste me echt wel een aantal laaggies om dit compleet dekkend te krijgen. Heel jammer, maar je ken niet alles hebben. Dit lakje droogt mat op, maar een topcoat kan wonderen doen! En als je mat nou gewoon mooi vind, lekker zo laten, hoppa.

China Glaze – Watermelon Rind. / Collectie? Summerdays Collection.
Dit lakje dekt dan wel weer verassend goed! In 1 laagje dekt ‘ie al bijna helemaal en een 2e laagje maakte ’t helemaal af. Hij glittert heel mooi. ’t Is een beetje groenig en een beetje blauwig. Heel apart kleurtje. Blij mee!

Color Club – Otherworldly. / Collectie? Starry Temptress.
Glitterlakje, yaaay! Dit lakje is heel mooi blauw en heeft heel veel kleine, zilveren glittertjes. Het dekt in 2 lagen, maar dan zie je nog wel ietsiepietsie van je nagelrand er door heen. Met een heel dun 3e laagje is ’t gefixt!

Color Club – Ultra-Astral. / Collectie? Starry Temptress.
Deze is toch best wel, ja, toch wel flink, euhm, NEON, KABEM! Wat een toffe kleur! Deze dekte véél sneller dan de blauwe. Héél gaaf kleurtje!

Nou, dat waren ze! Hier nog effe al m’n schatjes naast elkaar:

Zijn ze niet prachtig?! Ja toch! Voor al m’n mede-nagellak-verslaafden: in de outlet van Enchantra (CLICK IT!) kun je nog steeds verschillende lakken voor een lekker prijssie op de kop tikken, maar wees wel snel, veel lakken zijn al weg.

En? Welk lakje vinden jullie ’t tofst?

5 gedachtes over “Eerste Enchantra bestelling OOIT!

Geef een reactie

