Summer song! #4

Summerrrrrr sooooooong nummertje vier is hier! Dat rijmt, hoppa!

Sommigen van jullie vinden boybands misschien shit. Ik daarentegen niet. Ik vind ze juist dé shit. Als in leip. Als in dope. Als in vette shit ouwe! Ja, ik vind ’t leuk, dus. Ik hou van ‘foute muziek’ en misschien zijn boybands soms ook wel een beetje fout, met alle ingestudeerde danspasjes en alle mooiboy-outfits en gladde kapsels. But I don’t give a shit. I love it!

Daarom heb ik vandaag de volgende Summer Song voor jullie in de aanbieding. Luister en huiver!

The Wanted – Chasing The Sun

3 gedachtes over “Summer song! #4

Geef een reactie

