Tikkie! 20 random/funny questions.

Regelmatig lees ik tags en sommige vind ik dan zo leuk, dat ik de vragen zelf wil gaan beantwoorden. Zo vond ik deze tag (CLICK IT!) op EverythingTim (you can click it again, my friend) en besloot ik om ‘m ook te gaan doen. Hij heeft de vragen zelf bedacht, leuk hè? Komt ‘ie!

1. Heb je jezelf een keer op een hele domme/grappige manier verwond?
Ja. Eens in de zoveel tijd heb ik een periode dat ik elke dag een broodje bapao eet, want dat is lekker. Na een tijdje ben ik ’t dan weer zat. Nou, een paar maanden geleden had ik weer zo’n periode. Onze magnetron maakt ’t broodje opzich nooit zo bizar heet, dus bij ons thuis kan ik ‘m gewoon met m’n blote hand uit de magnetron halen. Toen ik bij een vriend thuis was en een broodje bapao had klaargemaakt, dacht ik dat ik die ook wel effe met de blote hand uit de magnetron kon pakken. Nou, nee dus. Duimpie verbrand. Lekker Ellis, goed bezig!

2. Als je wilt trouwen, welke leeftijd zou dan ideaal zijn?
Ik wil zeker wel trouwen, maar ik wil ’t wel maar één keer doen. Ik wil trouwen met de ware. “Oh Ellis, bah, hopeloze romanticus”, ja sorry! Ik wil gewoon één bijzondere dag en dan voor altijd bij elkaar blijven. Ik hoop dat ’t ook zo gaat. Maar op de vraag welke leeftijd ideaal zou zijn, tsjaah, ik vind ’t lastig. Ik heb geen haast. ’t Hoeft niet te jong. Ik wil ’t zeker weten. Dus ben ik 27 en weet ik ’t zeker, dan is die leeftijd ideaal. Ben ik ouder, dan zij het zo.

3. Hoe heet je moeder?
Mijn moeder is keilief. Dat werd niet gevraagd, but I don’t give a shit. Ze heet Anita. Kijk zo lief ze is?!

4. Heb je het idee dat iemand nu een oogje op je heeft?
Ik wéét het zelfs! En ik kan je vertellen, ik ben er niet blij mee, sorry dat ik ’t zeg. Nu lijk ik een bitch hè? ’t Spijt me! Beantwoord de vraagjes gewoon eerlijk.

5. Wat is het meest beschamende wat je ooit in een winkel hebt gedaan?
Ik kan me nu zo snel niks bedenken, maar ik zal vast wel een keer ergens op m’n bek zijn gegaan. Kan niet anders. Ik ben zó klunzig joh, dat willen jullie niet weten!

6. Zou je je haar afscheren om te schenken aan een goed doel?
Het klinkt misschien lullig, maar dat ligt eraan wat ’t goede doel is. Kan ik er levens mee redden? Wat zijn de kansen dat ’t geld écht goed terecht komt? Ik zou eerst héél goed research doen, want ik wil ’t niet voor niets doen. ’t Is wel m’n háár weet je. De uitspraak “als je haar maar goed zit” bestaat niet zomaar! Als ’t goede doel ‘goed genoeg’ is, doe ik ‘t. Want, haar groeit altijd weer aan. Thank God!

7. Heb je weleens iets stuk laten vallen in een winkel?
Wonder boven wonder nog nooit! Maar laat ik toch maar even afkloppen..

8. Waar was je voordat je achter de computer bent gaan zitten?
Ik zat op een terrasje met een glaassie fanta, te genieten van ’t heerlijke weer, met wat vrienden. Zij zaten aan ’t bier. Stelletje alcoholisten!

9. Wie heeft je als laatst gebeld?
De Albert Heijn. Alhoewel, dat klinkt raar. Albert Heijn heeft me gebeld. Dat klopt natuurlijk niet hè?! Een collega, vanáf de Albert Heijn, belde me. Dat klopt wel. Hoppa!

10. Heb je wel eens een date met iemand gehad die jonger dan jou was?
Ja, maar dat scheelde dan ook maar een paar maandjes ofzo. ’t Is best raar dat sommige mensen ’t altijd raar vinden als ’t meisje ouder is dan de jongen. Waarom vind iedereen dat? Stomme regeltjes die we zelf altijd maar verzinnen. ’t Slaat eigenlijk nergens op!

11. Wat heb je gegeten als ontbijt vanochtend?
Een beschuitje met hagelslag, om nom nom.

12. Hoe kom je aan ’t shirt dat je nu draagt?
’t Is een topje, joh! Geintje. Dit TOPJE heb ik gekocht bij de H&M. Lookie lookie!

13. Welke muziek maakt je helemaal hyper?
Och, dat kan echt van alles zijn. Als ik een nummer echt té vet vind, kan ik er al heel gauw hyper van worden en dan hoeft ’t soms niet eens een heel ‘opgewekt’ nummer te zijn. Ik kan nogal snel hyper worden als ik iets heel gaaf vind, haha. Maar, ik moet wel zeggen, dat ik voornamelijk van een dosis goede House-muziek ’t meest hyper word.

14. Wanneer ben je voor ’t laatst uit eten geweest?
Ik ga niet zo vaak uit eten, helaas. Volgens mij was de laatste keer in juni. Toen heb ik lekker bij Van Der Valk gegeten, om nom nom!

15. Slaap je met de slaapkamerdeur open of dicht?
Absoluut en zonder enige twijfel: DICHT! Zodra die deur één keer kraakt, ben ik chago. Ik háát krakende deuren. ’t Is echt een irritant geluid. De deur móét gewoon dicht. Het moet!!!

16. Lach je altijd op foto’s?
Meestal wel, maar ik heb er ook wel een handje van om een lekker poephoofd te trekken op foto’s. Zodat iedereen denkt dat ik niet goed ben in m’n bovenkamer. Leuk joh. Oh ja, de volgende foto, ik zeg ’t alvast.. graag gedaan.

17. Lees je weleens stripverhalen? Zo ja, welke?
Nee, nooit. Sorry!

18. Jongens die roze dragen: mooi of niet mooi?
COME TO MEEEEE! Ja, dat vind ik echt mooi. ’t Moet je wel staan, dat wel. Je moet ’t wel mooi dragen, zeg maar. Snap je? Je snapt me. Niet? Jammurrrr. Nee, maar effe zonder dollen, ik vind het mooi. Wat ik trouwens onzin vind, is dat je meteen homo bent wanneer je roze draagt. Dat is echt de grootste onzin.

19. Wordt je snel boos als je in de auto zit en een mede-weggebruiker doet iets verkeerd?
Ik rij zelf nog niet, maar ik zie mezelf al zitten hoor. Ik denk dat ik echt mad pissed word op iedereen die ook maar een irritante overtreding maakt. Haha, ik ga een hartverzakking krijgen in die auto!

20. Neem jij de shampoo’s en zeepjes die in je hotelkamer liggen altijd mee naar huis?
Nee joh, teveel moeite. Zal je net zien dat ’t gaat lekken in je tas ofzo. Plus, ’t is echt niet zo dat ’t super lekkere shampoo’s enzo zijn, dus waarom zou ik ze meenemen?

Ennnnnnnnn, dit was ‘m! Iedereen mag deze tag overnemen, maar zet er dan wel effe bij dat ‘ie van Tim is!

5 gedachtes over “Tikkie! 20 random/funny questions.

  1. Haha super leuk dit!! Oh en die laatste vraag [a] ik heb afgelopen vakantie voor het eerst in hotels geslapen. Overal die dingen meegenomen hahaha! Echte Nederlander [ik heb ervoor betaald dus meenemen!] De helft heb ik thuis weggegooid :))

Geef een reactie

