Chippiez.

Van de week zat ik weer achter m’n kassaatje bij de Appie Heijn. Niks bijzonders. Ineens kreeg ik een aantal zakken chips over m’n kassa heen, die ik nog niet eerder gezien had. Het waren namelijk deze:

Ik kan me herinneren dat er een hele tijd geleden ook zo’n wedstrijd was, waarbij de winnaar Patatje Joppie is geworden. Deze ligt inmiddels alweer een hele tijd in de winkels. ’t Is dus de bedoeling dat één van deze 3 binnenkort ook in de winkels komt te liggen en dan niet meer een Limited Edition zal zijn.

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik de drie zakken in huis gehaald om eventjes met m’n maatjes Sergio & Menno de proef op de som te nemen. We hebben ze geproefd hoor. Lees maar gauw verder!

Ellis: “Ik vind deze wel lekker. Apart smaakje, ’t is even wennen, maar lekker is het wel.”
Menno: “Wat een oliezooi. Deze smaak is niet geweldig. Ik zou ‘m niet speciaal kopen in de winkel ofzo. Doe mij maar Joppie!”
Sergio: “Joppie vind ik ook niet lekker. Deze trouwens ook niet. Het smaakt een beetje naar kruidenboter.”

Ellis: “Ja! Deze is ’t lekkerst. Deze smaak doet me denken aan bolognese-chips. Ik vind wel dat ‘ie z’n naam niet echt een eer aandoet, want spicy is ‘ie niet. Hij is helemaal niet heet.”
Menno: “Hij smaakt inderdaad naar bolognese, maar hij is wel lekker. Daarom eet ik er nog eentje!”
Sergio: “Het is wel een lekkere smaak, maar ik vind ’t jammer dat het niks nieuws is.”

Ellis: “Poeh, de geur alleen al, die zooi stinkt! Het heeft een beetje een gekke smaak. Opzich is ’t niet vies, maar lekker is anders.”
Menno: “Deze vind ik echt smerig. Er zit weinig smaak aan.”
Sergio: “Niet geweldig. Doe mij maar die chicken!”

Ennnnnnnn, dat was ‘m!
Hebben jullie de nieuwe smaken ook al geproefd?

& wat vonden jullie er van?

2 gedachtes over “Chippiez.

Geef een reactie

