Shoplogje.

Hoi!
Twee weekjes geleden heb ik geshopt en nu pas maak ik deze shoplog. Laatkomertje hè, ben niet voor niets 11 jaar na m’n zus pas geboren. Ach, beter laat dan nooit, toch? Deze intro hoeft niet lang te zijn. Let’s just start!

Laat ik beginnen met iets waardoor ik keislim lijk. Grapje. Vroeger las ik heel vaak boeken, maar de laatste tijd gunde ik mezelf er geen tijd meer voor. Toch ben ik weer begonnen met boeken lezen en ik vind ’t heerlijk. Snap ook niet waarom ik ’t zolang niet gedaan heb. Omdat ik weer begonnen ben met lezen, heb ik deze boeken gescoord bij De Slegte. Matthijs Kleyn – Vita kostte €3,90 & Astrid Harrewijn – Prinses In De Polder kostte €4,90. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat deze tweedehands zijn, maar ach, boeiuh. De letters staan er nog in, dus prima te lezen, hoppatee.

Nu een cadeautje, van de H&M, want deze heb ik namelijk van m’n lieve maatje Rogier gehad! Yaaay, Rogier is lief. Dankjewel poppedopje!

Deze hele toffe oorbellen komen van de H&M, zoals jullie waarschijnlijk al konden zien. Want ja, er staat H&M op ’t kartonnetje, slimmerd! Ze zijn tof, toch? Ik vind ze echt heeeel gaaf. Ze hebben me €4,95 gekost. Koopje.

Toen ik dit setje met deze 4 ringen zag, moest ik ‘m hebben. Deze zijn ook van de H&M. Ik vind ze zo stoer. Hier hou ik echt van. Ik was €4,95 kwijt, voor 4 ringen. Dat is al helemaaaal geen geld, super relaxed! Ik hou van dit soort dealtjes.

Oké, deze ring heeft ‘Ellis’ written all over it. Ik betaalde €4,95 voor deze ring, maar al kostte die 20 euro, dan had ik ‘m alsnog gekocht. Deze is té dope gewoon. Ik zag ‘m, pastte ‘m & ben naar de kassa gelopen zonder naar de prijs gekeken te hebben. Nu issie van mij. Me iz happy.

van links naar rechts: Twist Of Lemon – Exotica – Abloom.

Ellis zou Ellis niet zijn als ze niet even langs de Kruidvat was gegaan. Normaal heb ik nooit dat ik álle lakken van een Limited Edition mooi vind, maar de lakjes van de Coolibri collectie van Catrice zijn gewoon té mooi. Ik heb er nu 3, maar de andere 2 wil ik ook nog halen. Eigenlijk moet ik stoppen met nagellak kopen voorlopig. Of niet.. jawel, toch wel.. Of toch niet?

EN DAN NU!!!!!
M’N MEEST TOFFE AANKOOP UIT DE SALE OOOOOOOOIT

Dit is, wat ik noem, m’n spacejacket. Hij is zilver. Hij is te bazig. “Echt wat voor naar de Toppers” en dat is ook zo, but so what? Hij is freakin’ awesome! Dit jasje is apart, maar ik vind ‘m echt heel leuk. Wat nog het allerallerALLERleukste was, is ’t volgende: Hij was afgeprijsd van €69,95 naar €19,95. Laat het even op je inwerken……. JA, GOED HÈ? I KNOW! Dit jasje heb ik trouwens bij de Zara gekocht.

Ennnnn, dat was ‘m! Wat vinden jullie van m’n aankoopjes?

3 gedachtes over “Shoplogje.

    1. Niet waar, mafketel. 11 jaar en nog wat maanden en ’t is 11 jaar en ongeveer 4/5 maanden dus dat ligt dichterbij de 11 dan de 12 dus we ronden ’t af naar 11 maanden. Niet zo stoer doen, grote zus!

Geef een reactie

