Summer song! #6

Dag dames en heren van ’t goede leven, leuk dat jullie er weer zijn!

Dit is alweer de 6e editie van Summer Song, gaat hard! Deze keer heb ik een oldtimertje voor jullie. Dit meisje kennen jullie door haar acteerkunsten. Ze verbaasd me elke keer weer, met elke rol die ze speelt. ’t Is net alsof ze alles kan en dat is misschien zelfs een beetje zo, want zingen doet ze ook niet slecht! Jullie willen weten over wie ik ’t heb hè? Nog effetjes wachten!

Dit nummertje komt alweer uit 2001, maar nog steeds als ik ‘m hoor, krijg ik zin in de zomer! Het geluid, de instrumenten, ja hoor, kom maar!

Georgina Verbaan – Yo Quiero Bailar

Een gedachte over “Summer song! #6

Geef een reactie

