Nostalgische verslaving.

Voor de mensen die mij op Tumblr (CLICK IT!) followen, is wat nu gaat komen, géén verassing. M’n Tumblr staat er af en toe helemaal vol mee. Die lieve kleine beestjes, die je kan trainen, kan knuffelen en die je elkaar de hersens in kan laten slaan. Gaat er al een lamppie branden? Zal ik ’t maar gaan verklappen dan?

Ik ben weer verslaaaaafd! Ik ben al meerdere malen verslaafd geweest aan de verschillende Pokémon-games die er beschikbaar zijn, maar nog nooit is ’t me gelukt om er een uit te spelen. ’t Is toch een schande?! Nu ben ik bezig met de LeafGreen version & ik zit vast in die verrotte grot. Ik kan effe niet op de naam komen, maar ’t is die godvergeten grot waar je niks kan zien, alleen je zelf met een klein rondje erom heen en ik heb er al 80duuzend rondjes gelopen. Stink tunnel.

Nu vragen jullie je af wat mijn favoriete pokémon is. Ik hoor ’t jullie denken gewoon. Ik heb niet echt een favoriete pokémon. Wel kies ik ál-tijd een waterpokémon om mee te beginnen, because watertypes are the shit. Ook vind ik Pikachu uitermate baas, omdat daarom. Dit is trouwens ook baas en ik hoop dat ik op een dag zó handig ben, dat ik dit ook kan maken.

Dit is té bazig. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie dit heeft gemaakt. Vond ’t op weheartit & ’t is echt dope. I want nails like these!

En naja, waar was deze blog nou goed voor? Geen flauw idee. Maar dit is mijn blog en ik post lekker wat ík wil. ’t Heet omyellis hè? Wie is Ellis? That’s me! Ik schrijf over alles wat ik leuk vind, dus daarom dit artikeltje.

Nu heb ik twéé vraagjes voor jullie:
1. Wie is jullie favoriete pokémon?
& 2. Zijn er nog spelletjes van vroeger die jullie nu nóg met veel plezier kunnen spelen?

3 gedachtes over “Nostalgische verslaving.

  1. Ik ben van een eerdere generatie en heb daarom een hekel aan Pokémon (het was de enige film waarvan ik weigerde er naar toe te gaan met jou, dus dat mocht pappa doen). Mijn favoriete retrogames zijn alle spelletjes met Super Mario erin.

Geef een reactie

