Updeet.

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Ik ga gewoon een update doen, omdat het kan. Afgelopen zondag was er een meeting in Utrecht. Aangezien ik daar woon, vond Saskia ’t een leuk idee om me mee te vragen. Dus, ik ging mee. Geen idee wat ik kon verwachten natuurlijk, maar onder ’t mom van ‘nieuwe dingen proberen’ heb ik ’t toch gedaan & ik heb er zeker geen spijt van. Het was super gezellig! Vind ’t heerlijk om nieuwe dingen te doen en te leren. I like it! Daar komt trouwens een vlogje van online, die Saskia heeft gemaakt, dus zodra die online staat, horen jullie het!

Jullie weten dat ik elke woensdag een summer song maak en dat doe ik met plezier. Erg veel moeite is ’t niet hoor, daar niet van, maar ik vind ’t concept opzich wel grappig. Wanneer de zomer ten einde is, heb ik nog een grote knaller voor jullie. Hoop dat jullie dat leuk vinden, maar dat merken jullie tegen die tijd allemaal wel!

Ook komt er binnenkort misschien weer een nagellak haul aan, want ja, ik ben verslaafd en ik heb een probleem. Toch laat ik jullie graag meegenieten van mijn probleem, dus ik hoop dat ik binnenkort deze haul aan jullie kan tonen.

Ik heb keiveel plannen, maar ik kan jullie niks beloven. Veel plannen lijken achteraf niet zo tof te zijn als ze in eerste instantie leken. Toch ga ik proberen met zoveel mogelijk leuke dingetjes te komen op m’n blogje. Ik vind ’t heerlijk om te schrijven en krijg veel positieve reacties, dus daar ben ik blij mee! Probeer zoveel mogelijk afwisseling te hebben & hoop dat ik voor ieder wat wils heb.

Thanks for all the support!

Muchos liefdos!

3 gedachtes over “Updeet.

Geef een reactie

