Summer song! #7

Zo dan, daar is Ellisje weer hoor!

Zoals gebruikelijk is de laatste weken, heb ik op deze mooie, zomerse woensdag-middag een summer song voor jullie. Dadelijk ga ik lekker de stad in, hopend dat ik niet weg smelt. Toch heb ik nog even tijd gemaakt om deze post voor jullie te maken. Ik ben een engel, I know, you don’t have to thank me for it.

Vandaag wist ik ’t effe niet meer zo goed jongens, dat moet ik jullie eerlijk bekennen. Welk nummer moest ik nú weer uitzoeken? Wanhopig als ik was, tweette ik ’t volgende: “Oh lastig lastig.. wat word de summer song van deze week?!” & er was maar één mention nodig en ik wist het..

Las Ketchup – Ketchup Song

p.s. Thanks Kay!

Een gedachte over “Summer song! #7

Geef een reactie

