Shoplog video!

Hoi piepelepoi!

Gister ben ik wezen shoppen in mijn mooie stadje Utrecht. Een aantal leuke dingetjes gescoord in de sale en ook een aantal dingetjes die niet in de sale waren. Sale vind ik toch altijd ’t tofst, want ik ben een gierige Hollander, maar helaas: je ken niet alles hebben! Wel ben ik heel erg blij met m’n aankoopjes hoor, daar niet van. Daarom wilde ik dit even aan jullie allemaal laten zien!

Ring (The Six) – €2,-
I Love Calypso Dreams douchegel (Douglas) – €6,95
Lemon Cream shower gel (H&M) – €1,-
Zilver topje (H&M) – €3,-
Beatles shirtje (H&M) – €14,95
Blauwe trui (H&M) – €15,-

En willen jullie even op mij abonneren? Dat mag, klik maar hier. Wil je weten wat ik allemaal voor onzin uitkraam? Dan kun je me followen op Twittah. Dit (CLICK IT!) is m’n Twittah.

Thanks for watching!

2 gedachtes over “Shoplog video!

Geef een reactie

